بیمه پارسیان | خدمات آنلاین بیمه پارسیان
بیمه پارسیان | خدمات آنلاین بیمه پارسیان

بیمه پارسیان | خدمات آنلاین بیمه پارسیان

افتتاح سه صندوق امانات دیگر توسط بانک پارسیان

همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع)، سه صندوق امانات دیگر بانک پارسیان درشعبه کازرون، بلوارامیرکبیر شیراز و افسریه تهران راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفت.

 به گزارش بیمه پارسیان به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، دکترپرویزیان مدیرعامل بانک درآیین راه اندازی هفتمین صندوق امانات بانک پارسیان درشعبه افسریه که تعدادی ازمدیران بانک، مشتریان، اصناف و کسبه حضور داشتند، با بیان اینکه بانک پارسیان اهتمام و توجه ویژه ای برای تکمیل زنجیره عرضه خدمات به مشتریان دارد، گفت: در تلاش هستیم انواع خدمات بانکی مدرن را به بهترین نحو ممکن و در راستای خدمات دهی بهتر و تامین نیاز مشتریان ارائه دهیم تا موجبات افزایش اطمینان خاطر مشتریان فراهم گردد. 

وی با اشاره به ویژگی های صندوق‌های امانات بانک پارسیان گفت: این صندوق ها  از جدیدترین نمونه‌های صندوق‌های امانات در کشورمی باشند که به پیشرفته ترین امکانات ایمنی مجهز است و از این پس مشتریان گرامی می توانند از صندوق امانات در شعبه های این بانک، استفاده کرده و اشیاء گرانبها، اسناد و یا سایر موارد مورد نظر خود را در این صندوق ها به امانت بگذارند. 

انتقال ساختمان مرکزی بیمه پارسیان

ساختمان مرکزی بیمه پارسیان به آدرس ضلع شمالی بلوار میرداداماد-حدفاصل خیابان ولیعصر و بلوار آفریقا-پلاک 325 انتقال یافت.

جشنـواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنـه پس انداز پارسیـان

جشنـواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنـه پس انداز پارسیـان

به گزارش بیمه پارسیان جشنواره  حساب های قرض الحسنـه پس انداز بانک پارسیـان دارای جوایز بسیار زیادی بوده و در بین افرادی که حساب های  قرض الحسنـه داشته باشند انجام می شود.

77 فقره کمک هزینه خرید مسکن هریک به ارزش 500میلیون ریال

107 کمک هزینه خرید خودرو داخلی هریک به مبلغ 100 میـلیـون ریــال

207 فقره کمک هزینه سفر به عتبات عالیات هریک به مبلغ 8 میلیون ریال

307 فقره کمک هزینه خرید صنایع دستی هر یک به مبلغ 5 میلیون ریــال

1007 فقره جایزه نقدی 1,000,000 ریالی

2007 فقره جایزه نقدی 500,000 ریالی

3007 فقره جایزه نقدی 300,000 ریالی

34007 فقره جایزه نقدی 200,000 ریالی

تاریخ قرعه کشی مهرماه94


پایان مهلت افتتاح حساب و تکمیل موجودی 31 شهریور 94


انـدوختـه عـشـق هـم جـایـزه دارد

نشان عالی مدیر شایسته ملی به مدیرعامل بیمه پارسیان اهدا شد

نشان عالی مدیر شایسته ملی به مدیرعامل بیمه پارسیان اهدا شد. 

 به گزارش روابط عمومی و اموربین‌الملل بیمه پارسیان؛ نشان عالی مدیر شایسته ملی در اجلاس سراسری انتخاب مدیران شایسته کشور به مدیر عامل بیمه پارسیان اهدا شد.

در این اجلاس که با حضور جمعی از مسئولین کشوری ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران عامل صنایع، کارخانه ها و واحدهای خدماتی و تولیدی و سازمانها و نهادهای مختلفی از سراسر کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار گردید به پاس نگاه موثر در مدیریت و اعمال الگوهای موفق در عرصه خدمت رسانی در صنعت بیمه و همچنین استفاده بهینه از منابع موجود ،براساس رای کمیته علمی این اجلاس آقای هادی اویارحسین عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان شایسته دریافت نشان عالی مدیرشایسته ملی تشخیص داده شد و تندیس نشان عالی مدیرشایسته ملی به ایشان اهدا گردید.

بیمه پارسیان به دلیل رشد و ترکیب مناسب پرتفو، رعایت قوانین و آیین نامه‌های بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، ارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران خود تاکنون چندین نشان و جایزه ملی را دریافت نموده‌است و این اجلاس نیز براساس گزارش های موجود و بررسی های انجام شده، ایشان را شایسته دریافت این نشان دانست.